Nog maar 50 dagen.

8 augustus 2014

Zo inmiddels hartje zomer in Nederland, hoewel het valt hier nu met bakken naar beneden :) en tijd voor een nieuw verslag.

Over 50 dagen is het zover, onze lang gekoesterde droom, even niet hoeven werken, tijd voor ons zelf en nog belangrijker weer vele mooie dingen zien op deze wereldbol.

Inmiddels hebben we ons eerste visum binnen,China kunnen we in. Mongolië hebben we geen visum meer voor nodig, deze is afgeschaft, mooi zo scheelt toch weer ff een hoop geld en vooral tijd met heen en weer rijden.

Ons visum voor Rusland moeten we deze maand gaan halen, hopelijk krijgen we deze nog na alle gebeurtenissen van de afgelopen weken. We houden de berichten maar even extra goed in de gaten.  Ach krijgen we het visum niet nog geen man over boord, dan wijken we wel uit naar Mongolië. We missen dan wel het eerste stuk van de treinreis maar kunnen zo toch nog een stukje meepakken, we wachten het maar even af.

Voor de rest gaan de voorbereidingen lekker, het lijstje op bord wordt steeds korter, de belangrijkste dingen die we echt niet mogen vergeten staan erop en zijn grotendeels gedaan.

De aankomende weken zullen voorbij vliegen hier met de nodige afspraken die we nog hebben. Lowlands,Appelpop, familiedag, bezoekje aan de tandarts en de GGD voor onze laatste inentingen en tussendoor natuurlijk ook gewoon nog werken, etentjes, verjaardagen en andere afspraken, Voor we het weten is het zover en misschien dat dan de stress begint toe te slaan. Voorlopig gaat alles nog lekker relaxt en hebben we niet het idee dat het nog maar 50 dagen is....... zou de stress nog komen??

1. Elly:
    9 augustus 2014
    laat de stress maar weg blijven, en nog paar weken en kan je de laatste kalender maand gaan afstrepen.
    Al hoewel het nu wel erg snel dicht bij komt
    moet er nog maar even niet aan denken.
    maar voor we het weten halen we jullie weer op voor weekje wintersport als afsluiting. daar kijken we nu al na uit hi,hi