Een valse start.

29 september 2014 - Moskou, Rusland

Zo onze eerste stop zit er bijna op, morgenochtend voor 4 dagen de trein in, naar Irkutsk.

Maar eerst over de eerste dagen.
De autorit naar Düsseldorf voorliep voorspoedig (bedankt Duco en Gerda en Jetje) even met zijn 4en nog wat gegeten en daarna moesten we gaan inchecken.
Ook het vliegen ging goed en al snel waren we op onze eersteplaatsvan bestemming Moskou!
De douane was aardig we mochten erin

1. Dick en Luci:
    Hoi Chantal en Ivo
    Het is te hopen dat de Trans Mongolië expres betrouwbaarder is dan de NS.
    We zijn ook nieuwsgierig hoe het eten in de trein is.
  2. Elly:
    29 september 2014
    Morgen met boemeltrein na volgende plek van bestemming
    gelukkig eigen coupe, ben benieuwd of je kan slapen met dat
    monotone geluid van tjoek, tjoek enz...en nu niets kwijt raakt?
    we horen over 4 dagen wel weer van jullie , geniet van het mooie landschap waar jullie door heen reizen , en Turtle doet het prima komt nu gewoon beneden zitten en vooral zorgen dat ik de krant niet kan lezen daar gaat ze bovenop zitten. xxxx van ons
  3. Lize:
    29 september 2014
    Wederom een goede reis. Van Arnhem naar Utrecht vind ik al lang genoeg in de trein en wens jullie dus ook sterkte voor de komende vier treindagen. XXX
  4. Chantal:
    30 september 2014
    Oplettende vriendinnetje meldde ons dat verhaal niet compleet is
  5. Alice:
    4 oktober 2014
    Eindelijk de tijd om jullie verhalen te lezen.
    Wat een gedoe met die tas zeg!
    Ik heb alleen het idee dat ik niet alle verhalen zie, ik zie namelijk dat jullie een verhaal over de treinreis hebben geplaatst, maar die kan ik nergens vinden. Dit is het laatste verhaal dat ik kan lezen. Zal wel weer iets fout doen.

Groetjes Alice
  6. Chantal:
    4 oktober 2014
    Nee alice, jij doet goed. Hier gaat fout. Had verhaal geplaatst 6x, telkens stopt het halverwege. Ga zo weer proberen. X