Nog 1 maand, 31 dagen of te wel 744uur

27 augustus 2014

Nog maar een maand en dan rond deze tijd begint ons grote avontuur. Het gaat nu ineens erg snel.

De laatste inentingen zijn binnen, visum voor Rusland is als goed is in onze paspoorten geplakt en kunnen we vanaf morgen weer ophalen, dus dat wordt 1 dezer dagen weer een keer op een neer naar Den-Haag.

Gisteren ook nieuwe slaapzakken binnen gekregen, Chantal d'r slaapzak heeft Lowlands niet overleeft en ook die van Ivo begint zijn langste tijd gehad te hebben, dus ja dan maar allebei een nieuwe voor we weg zijn en tijdens onze reis op jacht moeten naar een nieuwe, das zonde van de tijd :)

Inmiddels ook een begin gemaakt met spullen verzamelen, de denk knop in het hoofd moet soms wel even aan. Wie pakt er dan ook in augustus al zijn wintersportspullen in??? Uh nou wij. De laatste week van onze reis gaan we naar Oostenrijk, als afsluiting een weekje snowboarden en alvast weer een klein deel van onze familie zien, Chantals ouders, broertje, schoonzus en 2kids komen ook. Zij nemen onze auto met spullen mee, dus ja ook dat moet voor die tijd ingepakt zijn. Normaal pak je dat zo in, nu moeten we even denken oh ja wat hebben we niet mee in onze rugzak maar daar wel nodig.

Voor onze backpack zijn we alleen maar aan het stapelen, telkens als iets tegen komen, hup op de hoop. Inpakken kan toch pas op laatste moment, wij verwachten gewoon dat september weer een mooie maand wordt dus hup die zomerkleding is hier nog nodig.

De aankomende maand zal voorbij vliegen, nog meer als de andere maanden. We hebben nog een druk programma voor de boeg. Etentjes (heel vervelend), werken,cursus,tandarts bezoekjes (blech), Maar dan mogen we over 1 maand,31 dagen en 744 op reis!!!!!!!!!!

1. Pa:
    27 augustus 2014
    Niet alleen voor jullie komt de dag van vertrek snel naderbij maar ook voor ons.
    Ook namens mama veel "voorpret" toegewenst.
    XXXXX.
  2. Chantal:
    27 augustus 2014
    Ja pap idd, maar jullie hebben de primeur om ons een weekje eerder dan de rest al te zien en dan een hele week :)

XXXXX
  3. Elly:
    28 augustus 2014
    Ja gaat nu echt opschieten,
    Maar heb je ook nog winter kleding voor ons verzameld??
    je heb vast nog wel ergens oude moonboots,,skibroek, jas !!!
    of moeten we daar zelf even voor kijken.
    En inderdaad wij een week eerder jullie weer zien, (kan niet wachten)
    dan weten we zeker dat jullie ook weer veilig terug zijn.
    Maar we wensen jullie toch eerst maar even een hele gave , vette, fijne tijd op reis voor dat het februari is. en vooral nu vast veel opzoek en inpak plezier xxx Mama
  4. Chantal:
    28 augustus 2014
    Ik heb een dubbele jas (ligt al klaar) en beide 2 broeken. Even kijken of jullie onze reserver broek passen. Qua schoenen hebben we altijd onze gewone schoenen/kisten aan, tenzij we op ons snowboard staan :)
    Onze dikke broeken hebben we ook alleen aan met boarden, de rest gewoon spijkerbroek. Misschien dit keer niet. Van + 30 naar -10????
    We zien elkaar voor we weggaan nog, even passen daarom liggen de extra spullen klaar.
    XXXXX
  5. Peter van Deelen:
    25 september 2014
    Kunnen jullie mij op jullie mailing list zetten !!!
  6. Chantal:
    25 september 2014
    Gedaan Peter. Je krijgt nog een mail, deze moet je bevestigen dan is het geregeld.