En dan is het echt zo ver

27 september 2014 - Thuis, Nederland

Nog beduusd van alle lieve woordjes, cadeautjes, app's, berichtjes nu nog 1x aan het genieten van een oerHollands beschuitje met mmmmm oude kaas, ons laatste verhaaltje uit Nederland.

Over minder dan 12uur zitten we dan toch echt in het vliegtuig wat ons naar onze eerste stop Moskou brengt. Heel veel keer hebben we de vraag gekregen of we beseffen dat we zo lang weg gaan. En nee, eigenlijk nog niet. Deze periode gaan we altijd weg voor een week of 3-4, het besef dat we voorlopig niet terug komen zal vast wel komen maar nu nog even niet. Misschien willen we dat ook niet beseffen dan is het net of we iedereen maar heel kort hebben moeten missen.

Turtle is al een paar dagen aan het logeren en na wat geblaas om haar nieuwe territorium te verdedigen heeft ze haar draai gevonden. De tassen staan klaar, huis is aan kant en dragen we met een gerust hart over aan Simon. Simon bij deze alvast super dat je dit wil doen en we hopen dat ons huis, als jou thuis mag voelen.

Bij deze rest ons verder niets anders dan te zeggen, fijne feestdagen en voorzichtig met vuurwerk. Tot volgend jaar!!!!!!

1. Gerda:
    27 september 2014
    Nou wij zitten in de startblokken om jullie naar Düsseldorf te brengen.
    Tot vanmiddag.
  2. Lize:
    27 september 2014
    Geniet van het laatste dagje Holland van dit jaar................we gaan jullie volgen. XXX
  3. Marianne en Bernard:
    27 september 2014
    We lezen jullie reizen mee.
    Als ik hoor dat Duco je wegbrengt lijkt het ritje naar Dusseldorf het spannendste deel van jullie avontuur.
  4. Pa:
    27 september 2014
    Vanaf dit moment nog ongeveer 3.5 uur voor het avontuur gaat beginnen. Ga er van het begin af aan van genieten. wat de tijd betreft knippen we de reis gewoon
    in tweeën nl. t/m de jaarwisseling en dan naar 20/21 februari. Een ontzettend goede en veilige reis naar Moskou en tot het 1e reisverslag. XXXXX.
  5. Tilly:
    27 september 2014
    En nu nog 3 uur dan vertrekt t vliegtuig en kan je gaan genieten .Het is idd n goed idee om 2 delen te maken Elly dan is het te overzien ! Geniet lieve Chantal en Ivo en ik kijk nu al uit naar het volgend verslag . X
  6. Ingrid:
    27 september 2014
    He buurtjes, ik was vanmorgen al wer vroeg weg, brief gekregen van jullie. Geniet van al het moois en we blijven jullie volgen. Tot in 2015!
  7. Gertina:
    29 september 2014
    Spannend, ik wens jullie heel veel plezier. Geniet van het mooie avontuur. Tot volgend jaar!